Τα singles από το επερχόμενο album και η συγκλονιστική αναφορά της για τους λόγους μη συμμετοχής της στην τελετή των βραβείων Όσκαρ.
O Antony Hegarty, γνωστός περισσότερο με το πρώην σχήμα του Antony and the Johnsons, έγινε πλέον ANOHNI και μας προσφέρει ήδη 2 τραγούδια από τον επερχόμενο δίσκο της „HOPELESSNESS“.
Το „4 Degrees“ είναι ένα εξαιρετικό επικό ποπ τραγούδι για την κλιματολογική αλλαγή με πλούσιες ενορχηστρώσεις, ενώ το „Drone Bomb Me“ μια ερωτική ηλεκτρονική μπαλάντα. To „HOPELESSNESS“ θα κυκλοφορήσει τον Μάιο σε παραγωγή του Oneohtrix Point Never – ευδιάκριτη ήδη από τις ενορχηστρώσεις και την ατμόσφαιρα των κομματιών αυτών.
——-
Η ANOHNI πρόσφατα αρνήθηκε τη συμμετοχή της στην τελετή των βραβείων Όσκαρ.
Το „Manta Ray“, μια όμορφη συνεργασία της με τον συνθέτη J. Ralph για το ντοκυμαντέρ Racing Extinction, ουσιαστικά αποτελεί την πρώτη στα χρονικά των Όσκαρ υποψηφιότητα για καλύτερο τραγούδι σε ταινία από διεμφυλικό καλλιτέχνη.
Δικαιολόγησε την άρνηση της συμμετοχής της λέγοντας:
„Καθώς ανακοινώθηκε η λίστα των καλλιτεχνών που θα ερμήνευαν τραγούδια υποψήφια για το βραβείο στην τελετή, διαπίστωσα ότι δεν ήμουν μέσα. Λίγο αργότερα κυκλοφόρησε και μια επίσημη αιτιολόγηση λέγοντας ότι αυτό έγινε λόγω περιορισμένου χρόνου, τη στιγμή που προστέθηκαν καλλιτέχνες, όπως ο Dave Grohl , που δεν είχαν σχέση με τις υποψηφιότητες.
Ενώ οι φίλοι μου με παρότρυναν να αρπάξω την ευκαιρία και να παω, να γνωρίσω από κοντά σταρ του Χόλιγουντ και να ωθήσω την καριέρα μου, δεν το έκανα.
Θέλω να είμαι ξεκάθαρη. Ξέρω ότι δεν αποκλείστηκα από τις ζωντανές ερμηνείες απλά και άμεσα επειδή είμαι διεμφυλική, αλλά επειδή είμαι μια σχετικά άγνωστη στις Η.Π.Α. καλλιτέχνης που θα ερμήνευε ένα τραγούδι για την οικολογική καταστροφή και αυτό δε θα „πουλούσε.
Αν όμως ανιχνεύσει κάποιος βαθύτερα, η αλήθεια είναι δύσκολο να αγνοηθεί. Όπως η οικολογική καταστροφή δεν είναι ένα απομονωμένο γεγονός αλλά μια συνέχεια γεγονότων ωθούμενα από το το ίδιο το σύστημα. Ένα σύστημα που προσπαθεί συνεχώς να με υπονομεύσει, αρχικά ως θυληπρεπές αγόρι και αργότερα ως ανδρόγυνη διεμφυλική. Είναι ένα σύστημα κοινωνικής καταπίεσης και μειωμένων ευκαιριών για τους τρανς, που έχει χρησιμοποιηθεί από τον καπιταλισμό στις ΗΠΑ για να συντρίψει τα όνειρα μας και συλλογικό πνεύμα μας.
Στα νεανικά μου χρόνια μου ειπώθηκε άπειρες φορές, και μάλιστα και από επίσημα χείλη και επαγγελματίες του χωρου, ότι κάποιος σαν κι εμένα δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει καριέρα στη μουσική. Παραλίγο να τα παρατήσω. Ευτυχώς, υπήρξαν συνάδέλφοι καλλιτέχνες όπως ο Lou Reed που με υποστήριξαν τόσο έντονα, ώστε να αγνοήσω τις προθέσεις των άλλων. Υπό αυτή την έννοια, είμαι ένας από τους πιο τυχερούς ανθρώπους στον κόσμο.
Τώρα, δέκα χρόνια αργότερα, έχω τραγουδήσει για εκατομμύρια ανθρώπους σε μερικά από τα πιο όμορφα θέατρα του κόσμου. Έχω συνεργαστεί με μουσικούς και καλλιτέχνες τον οποίο εκτιμώ βαθύτατα. Έχω αγωνιστεί για τον φεμινισμό, την οικολογική συνείδηση, και τα δικαιώματα των trans εδώ και δύο δεκαετίες. . Έχω καταφέρει τόσα πολλά από τα όνειρά μου.
Τα κέρδη μου έρχονται στο σπίτι μου, στην πόλη της Νέας Υόρκης όπου και πληρώνω τους φόρους μου. Τα χρήματα αυτά, δαπανήθηκαν από την κυβέρνηση των ΗΠΑ στο Γκουαντάναμο, σε βόμβες drone , στην παρακολούθηση, τη θανατική ποινή, τις φυλακές για τους πληροφοριοδότες, τα κονδύλια στήριξης πολυεθνικών και τις διασώσεις των τραπεζών.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, όλα σχετίζονται με τα χρήματα: εκείνους που έχουν και αυτούς που δεν έχουν. Οι πολιτικές που κατηγοριοποιούν τα άτομα με βάση τη ταυτότητα τους (σ.σ. identity politics ), συχνά χρησιμοποιούνται ως προπέτασμα καπνού για να μας αποσπάσουν την προσοχή από αυτή την αρρώστια. Όταν δεν παίρνουν τον πλούτο από τη φύση, τον απομυζούν από την εργατική και μεσαία τάξη.
Έτσι λοιπόν αποφάσισα να μη συμμετέχω. Δε θα εφησυχαστώ με μερικές καλοφτιαγμένες feel -good μπαλάντες ούτε θα υποταγώ στις αναχρονιστικές προσταγές της μόδας. Θα προσπαθήσουν να μας πείσουν ότι ενδιαφέρονται και ότι έχουν τις καλύτερες των προθέσεων ανεμίζοντας σημαίες για ψευτικα ηθικά ζητήματα. Ας μην ξεχνάμε ότι πολλοί από αυτούς τους σελέμπριτι είναι τα τρόπαια εταιρειών δισεκατομμυριούχων με μοναδικό σκοπό τη χειραγώγηση σας για τη συγκατάθεση σας και την αρπαγή των τελευταίων χρημάτων σας. Έχουν πληρωθεί για να σας ξεμυαλίσουν με το χορό τους, την ώρα που η Ρώμη φλέγεται.
Αυτές είναι οι τελευταίες μέρες μιας μεγάλης αμερικάνικης πλάνης, που χρηματοδοτείται από την ExxonMobil, τη Wal-Mart, την Amazon, την Google, την Philip Morris. Μια χώρα που πλέον δεν περιορίζεται από φυσικά σύνορα, φιλοδοξεί μόνο για περισσότερη δύναμη και έλεγχο. Θέλω να μεγιστοποιηθεί η χρησιμότητα και η υποστήριξη μου για τη διατήρηση της βιοποικιλότητας και την επιδίωξη της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, εντός της σφαίρας επιρροής μου.“ (Aπόσπασμα)
Παρακάτω, ένα ηχητικό απόσπασμα από κάποια εκδήλωση, οπού η ANOHNI αναφέρει μερικές από τις απόψεις της για το φεμινισμό, τις διακρίσεις, τη θρησκεία και το περιβάλλον, μια ακόμη ευκαιρία να βουτήξουμε στο ιδιαίτερο μυαλό της:
Κωνσταντίνος Βιτσαράς για το Νόστιμον Ήμαρ.