Aπό τον Χάρη Ζάβαλο
Τον Απρίλη του 2017, ξεπουλήθηκαν στην γερμανική κρατική εταιρεία Fraport, 14 περιφερειακά κρατικά αεροδρόμια της χώρας γιατί στην σωστη αποκρατικοποίηση, την δημόσια περιουσία μιας χώρας την αγοράζουν δημόσιες υπηρεσίες άλλης χώρας.
Έναν χρόνο πριν από το ξεπούλημα και για την ακρίβεια τον Απρίλη του 2016, μαθαίναμε απο την πρώην βουλευτή και δημοσιογράφο Χριστίνα Ταχιάου του πολεμάμεταfakenews24/7, protagon.gr, οτι είναι επιτακτική η ανάγκη παραχώρησης των αεροδρομίων διότι στο αεροδρόμιο Μακεδονία δεν έχει ούτε…κωλόχαρτο.
Το συγκεκριμένο κείμενο κυκλοφόρησε πολύ και απο τους υποστηρικτές του ξεπουλήματος ακόμα και για ένα ευρώ, αλλα κυρίως απο όσους αντιλαμβανόντουσαν τον παραλογισμό των επιχειρημάτων αυτών να χαρίσουμε κρατική περιουσία όσο όσο επειδή τελείωσε το Σόφτεξ.
Πριν έναν μήνα επίσης, ο δημοσιογράφος απο τα Lidl και συντονιστής της ημερίδας που διοργανώνει το protagon.gr κατά των fake news που θα πααραακολουθήσουμε όλοι με κομμένη την ανάσα, Κώστας Γιαννακίδης, μας ενημέρωνε απο το προσωπικό του προφίλ στο Twitter ότι η κατάσταση των WC στο αεροδρόμιο της Κω είναι απαράδεκτη και πρέπει να επισπεύσει η ιδιωτικοποίηση των ήδη εδώ και μερικούς μήνες ιδιωτικοποιημένων πια περιφερειακών αεροδρομίων.
Χτες ο υπουργός Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπιρτζης, δήλωσε οτι η Fraport δεν έχει δωσει καλά δείγματα γραφής μέχρι τώρα και δεν προχωράει στα έργα που έχει δεσμευτεί να κάνει για τις αναπλάσεις των αεροδρομίων κ μάλιστα δεν φροντίζει ούτε για την καθαριότητα των…τουαλετών.
Γενικά κάτι παίζει με τους λουτροκαμπινέδες των αεροδρομίων και μάλλον εμείς που είμαστε εξώ απο τα κόλπα δεν μπορούμε να το αντιληφθούμε.
Έτσι διαπιστώνουμε ότι οι σημαντικότερες προκλήσεις του μέλλοντος είναι ο περιορισμός της περιβαλλοντικής καταστροφής, η έλλειψη τροφίμων και η εύρυθμη λειτουργία των λεκανών στα ελληνικά αεροδρόμια.