Ελλάδα, κάθε πέρυσι και καλύτερα. Λόγους θες να το δικαιολογήσω; Λόγους να θες να σου δίνω.
Ας πούμε για την Trainose σήμερα και την φιλότιμη προσπάθειά της να γυρίσει το χρόνο πίσω, το σεβασμό προς τους επιβάτες με κατοικίδια πιο πίσω και την αντίληψή μας για τον πολιτισμό ακόμη παραπίσω.
Μέχρι πρόσφατα όποιος ταξίδευε με μεγαλόσωμο σκυλί, παραδείγματος χάριν από Θεσσαλονίκη για Αθήνα κι όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς, όφειλε να πάρει κάποιον απ’ τους δυο συρμούς που επιτρεπόταν από όσους υπάρχουν μέσα στη μέρα, να είναι ο σκύλος με φίμωτρο, με το βιβλιάριό του και να βρίσκονται στο τελευταίο βαγόνι. Ας πούμε καλά.
Νέος κανονισμός, χωρίς την ψήφιση κάποιου καινούριου νόμου, απλά κάνοντας άλλη ανάγνωση των ήδη υφισταμένων, τα αλλάζει όλα. Κι εκεί που ακούς “νέος κανονισμός” και λες δεν μπορεί, θα γίνουν καλύτερα τα πράγματα, θα έχω την επιλογή -ας πούμε- όλων των συρμών κι όχι αξημέρωτα ή μέσα στη νύχτα, σου έρχεται η καμπάνα της Νοτρ Νταμ να ανατινάξει και το τελευταίο εγκεφαλικό σου κύτταρο.
Το σκυλί μεταφέρεται μόνο μέσα σε κλουβί διαστάσεων 50Χ40Χ70 (έλα εσύ ρε μάγκα να βάλεις και να μεταφέρεις ένα σκυλί 40+ κιλών σε ένα τέτοιο κλουβί ή καλύτερα έλα να μπεις εσύ σε ένα τέτοιο κλουβί και να μεταφερθείς για τέσσερις, πέντε, έξι ώρες έτσι!), μόνο στο τελευταίο βαγόνι και μόνο μέχρι δύο ζώα στο συρμό. Αν μπορείς δηλαδή να το χωρέσεις εκεί μέσα, αν έχεις τη δύναμη να το σηκώσεις και να το μεταφέρεις κι αν προλάβεις να είσαι ο ένας απ’ τους δύο τότε ταξιδεύεις, αλλιώς μένεις για πάντα στην πόλη που βρέθηκες με το σκυλί σου πριν την νέα απόφαση της εταιρείας ή ξεκινάς με τα πόδια τη μεγάλη πορεία του Μάο προς το πατρικό σου ή τις διακοπές σου ή οπουδήποτε.
Να βάλω ως υποσημείωση ότι όλο αυτό συμβαίνει κι ενώ το σκυλί πληρώνει εισιτήριο (50% του κανονικού) και μόνο υπό την προϋπόθεση ότι συμφωνούν όλοι οι επιβάτες του βαγονιού να ταξιδέψει μαζί τους. Αν δηλαδή ένας παρανοϊκός τυπάκος θεωρεί ότι θα κολλήσει έμπολα και τρέμουλο των ματοτσινόρων του απ’ την παρουσία ενός σκύλου στον ίδιο χώρο με αυτόν, τότε… δεν έχει ταξίδι και μένεις στην αποβάθρα να γαβγίζεις σε ένα τρένο που δε γουστάρει φάτσες που περπατάν με τέσσερα πόδια.
——————
Για του λόγου τα αληθή ορίστε και η ακριβής μεταφορά:
(Β) -Μεγαλόσωμοι σκύλοι που συνοδεύονται από τους κατόχους τους:
μεταφέρονται με τις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που διαθέτουν όχημα σκευοφόρου στις διαδρομές μεγάλων αποστάσεων στο σύνολο του Δικτύου σε κλουβί διαστάσεων 118 Χ 76 Χ 88 εκ.
-μεταφέρονται στις αμαξοστοιχίες των προαστιακών γραμμών που μνημονεύονται ρητά παρακάτω, εφόσον είναι τοποθετημένα υποχρεωτικά σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς με διαστάσεις 50 Χ 40 Χ 70 εκ., στο τελευταίο βαγόνι και μόνον υπό την προϋπόθεση ότι αυτό δεν ενοχλεί τους συνεπιβάτες.
–δεν μεταφέρονται στα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
–Στις προαστιακές γραμμές είναι δυνατόν να μεταφέρονται μέχρι 2 μεγαλόσωμα ζώα στο τελευταίο όχημα της αμαξοστοιχίας τα οποία θα είναι τοποθετημένα υποχρεωτικά σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς.
– Σε καμία περίπτωση και σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, η μεταφορά των ζώων συντροφιάς ή βοήθειας με τις αμαξοστοιχίες ή τα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν τελεί υπό την κρίση ή τη συναίνεση του προσωπικού της εταιρίας ή των λοιπών επιβατών, καθόσον ορίζονται ειδικοί χώροι και ισχύουν ορισμένες υπηρεσιακές ρυθμίσεις για τη μεταφορά τους εντός των αμαξοστοιχιών και λεωφορείων.