του Νίκου Μπογιόπουλου
Πρώτο: Η EBU είναι η «Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση». Είναι η παραγωγός αυτού του σκουπιδαριού που αποκαλείται «Διαγωνισμός Τραγουδιού Eurovision», ο οποίος και διοργανώνεται από την ομώνυμη θυγατρική εταιρεία της EBU, την «Eurovision».
Η EBU – που υποτίθεται δεν έχει καμία σχέση με την Ευρωπαϊκή Ένωση – όπως κατάπιε αμάσητο τον βομβαρδισμό ενός μέλους της (μιλάμε για τον βομβαρδισμό της γιουγκοσλαβικής τηλεόρασης από ΕΕ και ΝΑΤΟ το 1999) έτσι καταπίνει και κάθε είδους «μαυρίλα» συντελείται στα τηλεοπτικά πράγματα των κρατών μελών της.
Για παράδειγμα, παρότι στην αρχή διαμαρτυρήθηκε για το «μαύρο» που έπεσε στην ΕΡΤ το 2013, κατόπιν έκανε ασμένως δεκτή στις τάξεις της την ΝΕΡΙΤ.
***
Δεύτερο: Ο περίφημος αυτός «θεσμός» που λέγεται «Eurovision» στην αρχή του μήνα δημοσίευσε τους κανόνες του φετινού διαγωνισμού τραγουδιού.
Σύμφωνα με τους κανόνες απαγορεύτηκε στην σημαία της Παλαιστίνης να κυματίζει στην διοργάνωση. Γιατί;
Απάντηση: Η «Eurovision» τοποθέτησε την σημαία της Παλαιστίνης στην ίδια απαγορευμένη λίστα που έχει τοποθετήσει τη σημαία των φονιάδων του λεγόμενου«Ισλαμικού Κράτους» (https://info-war.gr/%CE%B7-eurovision)…
***
Τρίτο: Σε αντίθεση με το καταστατικό της που υποτίθεται ότι απαγορεύει στον διαγωνισμό «τους στίχους, τη γλώσσα ή τις χειρονομίες πολιτικού ή παρεμφερούς χαρακτήρα», η «Eurovision» έκανε φέτος δεκτό το τραγούδι με τίτλο «1944» από την Ουκρανία βαφτίζοντάς το… «ιστορικού περιεχομένου».
Το «ιστορικού περιεχομένου» τραγούδι, αν και δεύτερο, ήρθε πρώτο. Εδώ να σημειώσουμε ότι πέρα από το ετήσιο γεωπολιτικό «αλλαξοκ…ι» που γίνεται κάθε χρόνο στην εν λόγω ψηφοφορία, στον συγκεκριμένο διαγωνισμό τον τρόπο ανάδειξης του νικητή θα τον ζήλευαν ακόμα κι αυτοί που παλιότερα έφτιαχναν στην Ελλάδα μηχανισμούς για να ψηφίζουν ακόμα και τα «δέντρα».
Πάντως το αν το τραγούδι ήταν πολιτικό ή όχι φαίνεται τόσο στις δηλώσεις της ίδιας της ερμηνεύτριας και δημιουργού του (δηλώσεις που έγιναν πριν τον διαγωνισμό στην εφημερίδα «Γκάρντιαν»), όσο και στις δηλώσεις της ίδιας αλλά και όλου του ναζιστικού απαράτ της Ουκρανίας μετά τον διαγωνισμό (https://www.protagon.gr/epikairotita/eurovision-2016-enas-thrinos-gia-tous-tatarous-stin-koryfi-tis-44341136580).
Ουδείς φυσικά από τους εκλεκτούς «ιστοριοδίφες» της «Eurovision» ένιωσε να ιδρώνει το αυτί του από αυτά.
***
Τέταρτο: Το πολιτικό μήνυμα του τραγουδιού είναι απλό: Οι καλοί Τάταροι της Κριμαίας και η κακή Σοβιετική Ένωση με τον ακόμα πιο αιμοβόρο Στάλιν (τι «νοστιμιά» θα είχε το πράγμα χωρίς Σοβιετική Ένωση και Στάλιν;) που τους εκτόπισαν το 1944 από την Κριμαία, τους δολοφόνησαν, τους ανασκολόπισαν και τους σούβλισαν…
Δώστου, λοιπόν! Οκτώ δεκαετίες μετά, επέρχεται (τραγουδιστά…) η δολοφονία, η ανασκολόπιση και το σούβλισμα, όχι των Τατάρων, αλλά της Ιστορίας.
Και τούτο μετά από ένα δημοψήφισμα προ διετίας όπου το 95% του πληθυσμού της Κριμαίας ζήτησε την προσάρτησή του στην Ρωσία ενάντια στα ναζί της Ουκρανίας.
Πρόκειται για τα ναζί με τα οποία ΕΕ και Αμερικάνοι κάνουν μπίζνες. Τα ναζί που προ διετίας τα είδε όλος ο κόσμος να δολοφονούν, να βιάζουν και να καίνε ανθρώπους ζωντανούς στην Οδησσό (https://www.alfavita.gr/ «Οι Νεοναζί πρώτα βίασαν, στραγγάλισαν και δολοφόνησαν στο κτίριο του συνδικάτου. Η φωτιά μπήκε για κάλυψη», 6/5/2014)
***
Πέμπτο: Τι δεν λέει το τραγουδάκι; Ότι όλα αυτά περί Τατάρων, Κριμαίας, κακής ΕΣΣΔ και αιμοβόρου Στάλιν υπάρχουν καταχωρημένα στο ελεεινό αντικομμουνιστικό Μνημόνιο της ΕΕ ήδη από το 2005. Πριν δηλαδή οι δημιουργοί του τραγουδιού «εμπνευστούν» το τραγουδάκι τους.
Περιλαμβάνονται στο άρθρο 38 του «Επεξηγηματικού Μνημονίου» που συνοδεύει εκείνο το αντικομμουνιστικό παραλήρημα της ΕΕ (με την οποία ΕΕ, η «Eurovision» και η EBU… δεν έχουν σχέση).
***
Έκτο: Τι δεν λέει το τραγουδάκι; Ότι πολύ πριν από το τραγουδάκι και πριν ακόμα έρθουν οι ναζί στην Ουκρανία, από την εποχή ακόμα του Γιούστσενκο σε συνεργασία με τον Πούτιν, εντός της Ουκρανίας και ήδη από 2008, είχε ξεκινήσει η προσπάθεια των αρχών της χώρας να δικαιώσουν τις φασιστικές εθνικιστικές οργανώσεις που συνεργάστηκαν με τους ναζί κατά τη διάρκεια της ναζιστικής κατοχής (σσ: τέτοια κόλπα εκτός από τους φασίστες είναι χρήσιμα και στους «αστούς δημοκράτες»)…
Τότε, λοιπόν, ο Πιοτρ Σιμονιένκο, γραμματέας του ακόμα νόμιμου Κομμουνιστικού Κόμματος Ουκρανίας, είχε καταγγείλει ότι σε αρκετές πόλεις της Ουκρανίας οι αρχές διοργάνωναν σε δημόσια κτίρια εκθέσεις φωτογραφιών για τη δράση των «γερμανοτσολιάδικων» ομάδων στη διάρκεια της φασιστικής κατοχής όπου παρουσιάζονταν, ούτε λίγο – ούτε πολύ, σαν «πατριώτες».
Όσον αφορά συγκεκριμένα την αντικομμουνιστική προπαγάνδα για την υπόθεση των Τατάρων είχε καταγγείλει:
«Είναι γνωστό πως δύο σοβιετικές μεραρχίες Τατάρων της Κριμαίας , 20 χιλιάδες άντρες, παραδόθηκαν στον εχθρό και πέρασαν στην υπηρεσία του Χίτλερ. Χρησιμοποιήθηκαν κατά του αντάρτικου και σε μαζικές δολοφονίες. Αυτοί οι δολοφόνοι έπρεπε να λογοδοτήσουν. Για να μην την πληρώσουν όμως όλοι οι Τάταροι της Κριμαίας έγινε αυτή η επιχείρηση εκτόπισής τους. Γύρισαν αργότερα, από εκεί που πήγαν, μορφωμένοι, επιστήμονες, στελέχη και διευθυντές επιχειρήσεων. Γιατί αυτό το θεωρείτε ως καταπάτηση των δικαιωμάτων τους; Ο Στάλιν απέτρεψε απλώς έναν εμφύλιο πόλεμο στην Κριμαία. Τι κάνει όμως σήμερα ο Γιούστσενκο; Στηρίζει τα εξτρεμιστικά στοιχεία των Τατάρων της Κριμαίας , που με τη σειρά τους ενισχύουν μια κατάσταση πιθανής εδαφικής διαίρεσης της Ουκρανίας».
Αυτά – επαναλαμβάνουμε – από το 2008 (https://www.rizospastis.gr, 29/3/2008).
***
Έβδομο: Τι δεν λέει το τραγουδάκι;
α) Ότι πάνω από 20.000 Τάταροι πολέμησαν στις τάξεις των ναζί εντός του εδάφους της Σοβιετικής Ένωσης κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
β) Ότι «οι Τάταροι της Κριμαίας συνεργάστηκαν ενεργά με τις Γερμανικές αρχές κατοχής, συμμετέχοντας στις λεγόμενες Ταταρικές Εθνικές Επιτροπές, που συστάθηκαν από τα Γερμανικά όργανα πληροφοριοδοτών, και χρησιμοποιήθηκαν συχνά για την διείσδυση στα νώτα του Κόκκινου Στρατού από κατασκόπους και δολιοφθορείς».
γ) Ότι «κατά τις εκκαθαριστικές επιχειρήσεις του Κόκκινου Στρατού, μετά την απώθηση των δυνάμεων του Άξονα από την περιοχή τον Απρίλη-Μάη του 1944, εντοπίστηκε και κατασχέθηκε σημαντικός όγκος οπλισμού από αντισοβιετικές ομάδες που συνέχιζαν να δρουν στα δάση της Κριμαίας: 39 εκτοξευτές όλμων, 981 πολυβόλα παντός τύπου, 7.238 τουφέκια, 3.657 όλμοι, 10.296 χειροβομβίδες και 280.000 σφαίρες».
δ) Ότι η επιχείρηση της μετοίκησης των ταταρικού πληθυσμού στο Ουζμπεκιστάν, που άρχισε λίγες μέρες μετά, έγινε ώστε να προφυλάξει η ΕΣΣΔ τα νώτα της και να αποτραπούν τα φαινόμενα αντεκδίκησης του ντόπιου πληθυσμού των άλλων εθνοτήτων επί δικαίων και αδίκων Τατάρων για τις ωμότητες των ναζιστικών ταταρικών μεραρχιών. Για το πώς αντιμετωπίζονταν οι συνεργάτες των ναζί ή εκείνοι που θεωρούνταν συνεργάτες των ναζί από τον ντόπιο πληθυσμό, αρκεί να σκεφτεί κανείς το εξής: Από τον Οκτώβρη του ’41 και μέσα σε έξι μήνες εκτελέστηκε από τις δυνάμεις κατοχής ο ένας στους δέκα κατοίκους της περιοχής…
ε) Ότι η μετοίκιση των Τατάρων, όπως περιγράφεται στην Απόφαση αρ.5859 της Κρατικής Επιτροπής Άμυνας (11 Μαΐου 1944), οργανώθηκε με πρόνοια
- να πάρουν μαζί τους προσωπικά αντικείμενα, ρούχα, οικιακά αντικείμενα και μέχρι 500 κιλά τροφή για κάθε οικογένεια,
- παραλαβή αποδείξεων για την αποπληρωμή από το κράτος των υπαρχόντων που άφηναν πίσω,
- μετακίνησή τους με τρένα στα οποία επέβαιναν γιατροί και νοσοκόμες μαζί με επαρκή ποσότητα φαρμάκων για ιατρική φροντίδα κατά την μετάβασή τους,
- τροφοδοσία ζεστού φαγητού και βραστού νερού σε καθημερινή βάση,
- με σχεδιασμό για τους αφιχθέντες όσον αφορούσε στην υποδοχή, την εγκατάσταση, την επαγγελματική αποκατάσταση και την απόδοση καλλιεργήσιμης γης,
- καταβολή δανείων επταετούς διάρκειας για την οικοδόμηση και τον εξοπλισμό των οικιών τους,
- διανομή δωρεάν σε αλεύρι, δημητριακά, λαχανικά για την διατροφή τους κλπ
(Πηγή: Αναστάσης Γκίκας, «Οι Έλληνες στη διαδικασία οικοδόμησης του σοσιαλισμού στην ΕΣΣΔ», εκδόσεις. Σύγχρονη Εποχή, Αθήνα, 2007).
***
Όγδοο: Τι δεν λέει το τραγουδάκι; Ότι το ποσοστό θνησιμότητας μεταξύ των 140 – 160 χιλιάδων Τατάρων «κατά την διάρκεια της μετακίνησής και εγκατάστασής τους ήταν περίπου 0,09% σύμφωνα με τις επίσημες καταγραφές της NKVD».
Οι Αμερικάνοι, φυσικά, μέσω του «Radio Liberty», του προβοκατόρικου ραδιοφωνικού σταθμού που συστάθηκε από το Κογκρέσο των Ηνωμένων Πολιτειών και την CIA με αποκλειστικό σκοπό να εκπέμπει την πολιτική προπαγάνδα των ΗΠΑ στις Σοβιετικές Δημοκρατίες, ανέβαζαν «με δικούς τους υπολογισμούς το ποσοστό αυτό στο 5%: 55 φορές και πλέον δηλαδή πάνω από τα επίσημα στοιχεία!» (Πηγή: Αναστάσης Γκίκας, ο.π).
Ωστόσο, και πάλι τίθεται το εξής ερώτημα: Πως γίνεται τόσες δεκαετίες μετά, ο αριθμός των μετακινηθέντων, όπως αναπαράγεται από διεθνή και εγχώρια ΜΜΕ μετά τον διαγωνισμό της «Eurovision», να έχει αυξηθεί στις… 500.000; Και πως γίνεται το ποσοστό της θνησιμότητας να έχει φτάσει στο… 40%, οκτώ φορές πάνω δηλαδή κι από εκείνο που ισχυρίζονταν πριν οι ΗΠΑ;
Η απάντηση θα πρέπει να αναζητηθεί στην φιλαλήθεια της αστικής ιστοριογραφίας και εν γένει προπαγάνδας…
***
Ένατο: Τι δεν λέει το τραγουδάκι; Τι δεν λέει η ΕΕ, αυτή που δολοφονεί πρόσφυγες στο Αιγαίο, σήμερα, αλλά κόπτεται για τους μετοίκους της Σοβιετικής Ένωσης, το ’44;
Ότι ποτέ η Σοβιετική ηγεσία δεν ισχυρίστηκε ότι αυτή η μετακίνηση ήταν μια «εύκολη» ή «ευχάριστη» διαδικασία. Αυτό που τόνιζε η ΕΣΣΔ – κι ο καθένας ας κρίνει – περιέχεται στην τοποθέτηση του υπουργού Εξωτερικών της Σοβιετικής Ένωσης, του Μολότοφ.
Ο Μολότοφ για το θέμα των μετακινήσεων αναφέρει ότι «το ζήτημα ήταν ότι κατά τη διάρκεια του πολέμου λάβαμε αναφορές για μαζική προδοσία (…). Επρόκειτο για ζήτημα ζωής και θανάτου, δεν υπήρχε χρόνος να ερευνήσουμε τις λεπτομέρειες. Φυσικά και αθώοι υπέφεραν. Όμως εκτιμώ ότι με δεδομένες τις συνθήκες, ενεργήσαμε ορθά» (Ελένη Νικολαίδου, https://www.efsyn.gr/arthro/i-eurovision-o-stalin-kai-xeplyma-ton-oykranon-neonazi).
***
Δέκατο: Τι δεν λέει το τραγουδάκι αυτού του ποπ κιτσαριού της «Eurovision»; Τι δεν λέει το πλυντήριο φασιστών που αποκαλείται Ευρωπαϊκή Ένωση; Τι δεν λένε οι Γιούνκερ που συνεργάζονται με τους ναζί της Ουκρανίας και που σύμφωνα με πρόσφατη αποκαλυπτική έρευνα του σουηδικού Ιδρύματος «Expo» η Ευρωένωσή τους έχει επιδοτήσει με περίπου 2,3 εκατ. ευρώ φασιστικές και νεοναζιστικές οργανώσεις από το 2014 μέχρι σήμερα; (https://www.thepressproject.gr/article/93621/Xrimatodotisi-ekatommurion-apo-tin-EE-se-fasistes)
α) Ότι ο «Δεξιός τομέας», δηλαδή ο επιχειρησιακός βραχίονας του νεοναζιστικού καθεστώτος της Ουκρανίας, βρίσκεται σε στενή σχέση με τους Τατάρους – απογόνους των τότε συνεργατών του Χίτλερ με στόχο την επάνδρωση παραστρατιωτικών οργανώσεων για τον διαμελισμό της Κριμαίας και «τη δημιουργία αυτόνομου κράτους των Τατάρων της Κριμαίας» (Ηλίας Σκυλλάκος, https://www.imerodromos.gr/eurovision-2016-oukrania/)
β) Ότι οι σημερινοί απόγονοι των Τατάρων που συνεργάστηκαν με τους ναζί, με επικεφαλής τον ηγέτη τους Ρεφατ Τσουμπάροφ, παρελαύνουν με τα δικά τους «τάγματα εφόδου» στην Ουκρανία. Στις δε συγκεντρώσεις τους – όταν δεν μαχαιρώνουν, δεν βιάζουν, δεν στραγγαλίζουν και δεν πυρπολούν ανθρώπους – ανταλλάσσουν, όπως φαίνεται στην φωτογραφία («Έθνος», 27/2/2014 και Ηλίας Σκυλλάκος ο.π) – τους γνωστούς και σε εμάς…«αρχαιοελληνικούς» χαιρετισμούς.